ADBLUE®

ADBLUE®

Pentru sisteme SCR cu aditiv de reducere a NOX

Aditivul de reducere a NOx, AdBlue® este destinat reducerii emisiei de oxid de azot a vehiculelor echipate cu sisteme SCR (reducere catalitică selectivă). Asociaţia Automobiliştilor Germani (VDA) garantează calitatea ridicată şi constantă a aditivului AdBlue®.

 

Sfaturi practice pentru folosirea corectă a aditivului AdBlue®

  • Nu folosiţi maşina fără AdBlue®!
  • AdBlue® este o substanţă foarte corozivă, deci folosiţi unelte şi echipamente corespunzătoare pentru depozitare şi încărcare.
  • Asiguraţi o temperatură de depozitare în intervalul -10°C şi +30°C pe tot parcursul anului; AdBlue® îngheaţă sub limita inferioară şi se descompune foarte repede peste limita superioară menţionată.
  • Feriţi AdBlue® de contaminanți, apă, carburanți, praf etc., deoarece pot cauza defectarea pieselor sistemului de reducție catalitică selectivă (SCR).

AdBlue® – Întrebări frecvente

Autovehiculul poate funcţiona fără AdBlue®?
Da, dar emisiile de gaze poluante ale maşinii vor creşte peste limita permisă. Sistemul de diagnostizare de pe bordul maşinii (OBD) va reduce performanţa, până la reumplerea rezervorului AdBlue.

AdBlue® este un aditiv pentru motorină?
Nu, AdBlue® acţionează ca un sistem de sine stătător. AdBlue® nu trebuie amestecat cu carburanţi.

AdBlue® va reduce consumul de carburant?
Da, în mod indirect. Motoarele diesel care necesită tehnologia SCR au un consum redus din fabricaţie, deci au o eficienţă energetică bună.

Cât timp se poate depozita AdBlue®?
AdBlue® se poate folosi 12 luni după deschiderea ambalajului şi până când criteriile de depozitare corespunzătoare sunt respectate.

AdBlue® este un material periculos?
Nu. Aditivul AdBlue® este un lichid incolor, asemănător apei, cu un uşor miros de amoniu. Nu este toxic, nu este periculos şi nici inflamabil.

AdBlue® poate fi diluat?
Nu. Cu toate că AdBlue® conţine 67,5% apă, diluarea lui, chiar şi cu apă distilată, va cauza funcţionarea necoresunzătoare a sistemului SCR.


Aplicaţii

  • Vehicule echipate cu sistem SCR (reducţie catalitică selectivă)
  • Vehicule care corespund normelor de emisii de oxid de azot Euro IV, Euro V, Euro VI
Caracteristicile produsului Avantaje
Calitate controlată strict
  • Durată de viaţă lungă a sistemului SCR de tratare ulterioară a gazelor de eşapament
Folosiţi lubrifiantul corespunzător?

Ultima viualizare

×